مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-23پزشكي

تجربه یک حس ناب با رخت پزشکی 


پزشکان جهادی با حضور در مناطق محروم، رؤیای ناممکن دوری از محرومیت ها را جامه عمل می پوشانند و این چه حس نابی است که تنها با پزشکی معنا می یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی پزشکان جهادی با حضور در مناطق محروم، رؤیای ناممکن دوری از محرومیت ها را جامه عمل می پوشانند و این چه حس نابی است که تنها با پزشکی معنا می یابد.

آن زمان که خودت گاهی از درد لبریزی اما باید به فکر دیگران باشی و آن زمان که برای دیدن یک بیمار فرسنگ ها راه را می پیمایی و باید مدت ها در مطب روزگار بگذرانی؛ تنها باید عاشق باشی؛ عاشق کار و درمان و امری که خداوند به عنوان نعمت به انسان ها عطا کرده به نام سلامتی.

واژه پزشکی وقتی زیباتر و اثرگذارتر می شود که برای التیام درد مردمی که هیچ راه دسترسی به درمان و دارو ندارند، مرهم باشی؛ مرهمی از جنس درمان و چه زیباتر می شود زمانی که برای دیدن این مردم بر بالین شان در دوردست ترین نقاط حاضر می شوی؛ تلاش می کنی تا بخندند؛ تا محرومیت رخت بربندد.

رؤیایی که به واقعیت بدل شد امیررضا غلامیان، دانشجوی سال چهارم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند که از همان روزهای نوجوانی آرزوی پزشکی را در سر می پروراند و اکنون یک پزشک جهادگر است، به ایسنا گفت: وضعیت بهداشتی مناطق محروم بسیار نامطلوب است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه یک حس ناب با رخت پزشکی 

تجربه یک حس ناب با رخت پزشکی